• Onze missie

    Consumenten hebben behoefte aan kwalitatieve en innovatieve Health & Personal care producten waarmee zij zich kunnen verbinden. Wij zorgen voor een beter welzijn van consumenten door het op een eigenzinnige wijze aanbieden van merken waarmee wij in hun behoeften voorzien. Zodat zowel wij als retailers onderscheidend en succesvol kunnen zijn.

  • People

    Wij vinden dat ons personeelsbestand een reële afspiegeling moet zijn van de samenleving. Door inclusie geven wij invulling aan dit uitgangspunt. Remark zet tevens structureel werkleerbedrijven in die werken volgens de Wet Sociale werkvoorzieningen waarbij gewerkt wordt met medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt. We werken met Wajong medewerkers en maken slim gebruik van hun talent.

  • Planeet

    Continuïteit en groei is voor ons belangrijk. Dit mag echter niet ten koste gaan van onze planeet. Mede daarom is ons kantoor en magazijn voorzien van milieu- en energiebesparende maatregelen en werken we zoveel als mogelijk met recyclebare verpakkingen. Tevens kijken we naar hoe we groene, duurzame alternatieven kunnen ontwikkelen; zoals ons award winnend Green Clean-concept van Jordan, dat voor 100% bestaat uit gerecycled plastic en natuurlijke grondstoffen.

De Remark Groep is een onderdeel van het in Europa opererende Vision Healthcare. Vision Healthcare is een ambitieus en snel groeiend bedrijf dat middels een ‘buy & build’ strategie haar positie in Europa continu versterkt. Vision Healthcare beschikt over een breed portfolio healthcare, voedingssupplementen en huidverzorgings merken. Door een sterke omnichannel benadering bij het vermarkten van de merken is Vision Healthcare in staat velen consumenten te bereiken.

 

Ga naar Vision Healthcare

Onze merken

Remark Groep beschikt over een merkportfolio van meer dan 20 bekende gezondheids- en huidverzorgingsmerken. Naast het feit dat Remark eigenaar is van de meeste merken is Remark tevens exclusief distributeur van een aantal topmerken zoals bijvoorbeeld Jordan en Bio-Oil. Alle merken worden vermarkt middels een omnichannel benadering. Diverse merken hebben inmiddels een marktleiderschap- of top 5 positie veroverd in de Nederlandse markt.

Bekijk onze merken

De Remarker als 'Visionair'

Het succes van Remark en Vision Healthcare is te danken aan een team enthousiaste collega’s die bij het uitvoeren van hun functie een gezonde balans kennen tussen verantwoordelijkheid en bevoegdheid. De Remark-medewerker is enthousiast en straalt dit ook uit. Is toegewijd aan het bedrijf, houdt van een uitdaging en werkt graag samen met anderen aan één gezamenlijk doel, namelijk onze merken nog succesvoller maken. De Remark cultuur kenmerkt zich door de kernwaarden: samen, ondernemerschap, merkgedreven en eigenzinnig. Niet voor niets noemen we alle Remarkers en Vision Healthcare collega’s ‘Visionairs’.